Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Jag dör…av skratt

Hittade en hemsida som lägger up printscreens av meddelandekonversationer på iPhone som har en autocorrect funktion som inte alltid fungerar som den ska. Här är några exempel, men kolla in sidan för det är vansinnigt roligt.

12 svar till “Jag dör…av skratt

  1. Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! januari 13, 2011 kl. 11:14 f m

    hahah ja visst är det!! 😀 Älskar autocorrect!! 😉
    Hahahah den med peedrinking har jag också tänkt publicera, så klockren alltså! Man kan sitta på sidan hur länge som helst och garva.

  2. Sara - Only me januari 13, 2011 kl. 11:56 f m

    sv kul att du gillade det (:
    åh tack för tipsen!

  3. Rebecca - FOTOBLOGG januari 13, 2011 kl. 12:15 e m

    SV: Ja, visst blev de. Trodde det skulle bli för mycket eftersom det är en ganska ”rörig” tapet men det funka! =)
    Kram

  4. Elin januari 13, 2011 kl. 5:09 e m

    Hahaha, men gud så roligt! Jag älskar sådana där 😄

    Ja, bio kan förgylla något annars lite smått tråkiga dagar 🙂

  5. Carro januari 13, 2011 kl. 5:09 e m

    hahaha så jäkla kul!!

  6. Ellis januari 14, 2011 kl. 2:41 f m

    Hahaha jag har t9 och jag önskade några att denna KUKEN blir som förväntat.. ist för julen.. de bra de..

  7. Sandra januari 14, 2011 kl. 5:03 e m

    hihi, hittade din blogg! hoppas att du hittar till oss!

  8. Ellis januari 15, 2011 kl. 12:52 e m

    sv: du var fasligt nära.. JAG SKICKADE det..

Kommentera

