Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Julklappen från TotalBeauty

I julas vann jag en lucka hos Totalbeauty, och kunde det blivit en bättre vinst? Jag tror inte det. Titta på den vackra paint potten ”Bare Study” och pigmentet ”Old Gold” som gjorda för en härlig sminkning någon dag när jag har tid. Tack snälla Carina som ordnade med en riktigt smockfull julkalender till oss läsare.

Jag vill passa på att be om ursäkt för väldigt låg aktivitet här på bloggen. Jag har väldigt många bollar i luften just nu i det verkliga livet att tyvärr blir bloggen lidande. Jag arbetar på som vanligt, med den vanliga en och en halv timmes pendlingen i var håll. Jag tränar 4-5 gånger i veckan samtidigt som jag förbereder flytten till ny lägenhet och är i slutfasen med att ta mitt körkort. Som ni förstår är det en hel del just nu. Hoppas jag har er förståelse =)

2 svar till “Julklappen från TotalBeauty

  1. Ninni januari 18, 2011 kl. 12:19 e m

    Älskar Bare Study, min börjar nog snart ta slut och då kommer jag självklart att köpa en ny.

  2. Carina januari 18, 2011 kl. 2:07 e m

    Du behöver inte ursäkta dig, livet är som det är, och livet ska prioriteras före bloggandet! Tycker ändå att du på sista tiden har hunnit ta dig tid att blogga 🙂

    Hoppas verkligen att du kommer att tycka om produkterna 🙂 och ursäkta att det dröjde innan du fick dem, hihi var tvungen att spara ihop pengar till frakten också.

    Har själv inga produkter från MAC, så jag är nyfiken på ifall pigmentet är bra.

Kommentera

