Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Lumene – Crystal Radiance

Detta är Crystal Radiance från Lumene och det är en av mina favoritprodukter. Det är en primer som kan användas på tre sätt; för sig själv, under foundation, eller blandat med foundation. Jag förederar klart det sista alternativet. Varje morgon tar jag en klutt primer på baksidan av handen och sen lite av min foundation (just nu från Face) och blandar ihop de två. Dels kan jag använda mindre av min foundation varje dag, dels blir den mindre täckande (vilket ibland är precis vad jag vill). Den ger dessutom ett härligt väldigt svagt skimmer som highligtar ansiktet väldigt fint. Jag gillar denna produkten stenhårt. Den kostar 109 kr (på kicks.se) och det tycker jag är rätt rimligt för 30 ml primer, som för mig håller minst 4-5 månader. Nu är den dock inne på sista valsen så det blir ett nyinköp så fort lönen dimper ner i nästa vecka.

2 svar till “Lumene – Crystal Radiance

  1. Carina januari 19, 2011 kl. 11:40 f m

    Mycket bättre pris än de två jag har testat. 🙂

    Kanske borde ta mig ner till Kicks och kolla in denna primer.

Kommentera

