Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD – Leopard

Tack snälla ni för alla gratulationer. Det känns verkligen underbart att ha fixat körkortet. Det var en sån frihet att sätta sig i bilen i morse istället för att påbörja en 1.5 timmes lång pendling med tre olika kollektivtrafiksfordon. Nu tar det mig istället ca 25 min från dörr till dörr. Himmelrike!!!

När jag kom hem igår var jag glad och pigg så det fick bli lite nya naglar. Jag har aldrig försökt mig på leopard tidigare, men någon gång måste vara den första. Nu blev det inte särskilt bra men jag lär mig säkert. Dessutom spelar det ingen roll, för jag är glad ändå =)

4 svar till “NOTD – Leopard

  1. Nailtastic januari 22, 2011 kl. 1:50 e m

    Tycker det ser alldeles strålande ut! 🙂

  2. Junitjej januari 22, 2011 kl. 10:41 e m

    Vilka fina naglar!

    Vet du hur pass bra Sally Hansen Miracle Cure är? Blir naglarna starkare av det?

    • Sminkhörnan januari 23, 2011 kl. 8:28 e m

      Jag vet faktiskt inte, har aldrig provat. Men det bästa sättet att stärka naglarna är innifrån med b.vitamin. Det gjorde mina naglar väldigt starka =)

Kommentera

