Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD – Bloody Red

Snacka om att jag blev glad när jag såg Depend lack för 10 kr styck på Maxi igår. Självklart var det utgående färger och så, men vem bryr sig? Jag köpte på mig fyra stycken och här är första. I ärlighetens namn har jag inte full koll på dess nummer; men jag gissar på 19 kanske

En härlig blodröd färg. Inte matt men ganska trist formula egentligen. Det är inte mycket till glans, eller spänning, men ändå gillar jag den på en tisdag som denna.

Update: Har man fel, ska man ha fel på riktigt. Detta är # 174 =)

4 svar till “NOTD – Bloody Red

  1. Carina januari 25, 2011 kl. 3:55 e m

    Ser ut att vara ett fint lack. Skulle nog sätta på ett högglansigt topplack över den 🙂

  2. PixiJasmine januari 25, 2011 kl. 5:48 e m

    fanns det inte på baksidan av lacket? brukar står övanför barstrecket 😉

Kommentera

