Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Ny mascara

Här ser ni lite bilder på Yves Rochers senaste mascara.

När jag läste pressmaterialet för denna mascara, tyckte jag spontant att det var genialt. Tanken är att istället för att ha en ”vanlig” mascara och en bollformad kunde man ha denna som kombinerar borstarna med en 360 gradig vinkel.

Men ser ni någon skillnad mellan denna borste, och vilken annan borste som helst? Jag hade ju önskat att dom överdrev slutet på borste och gjorde en liten kula. Att använda denna som på bilden precis nedan går lika bra som med vilken annan mascara som helst. Inget revolutionerande där.

Sen är inte mascaran i sig något att hänga upp i (den utslängda) julgranen heller. Inte särkilt roligt alls måste jag påstå.

3 svar till “Ny mascara

  1. sminkjante januari 26, 2011 kl. 3:05 e m

    Trist när man sett framemot någon produkt och så visar det sig att den inte lever upp till förväntningarna. Jag tycker det är svårt att hitta den ultimata maskaran.

  2. Wysteriia januari 27, 2011 kl. 8:29 e m

    Alltid lika trist när man blir besviken 😦

Kommentera

