Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Rio UV Nails Manicure & Pedicure

På senaste tiden har jag fastnat mer och mer för naglar, och allt vad det innebär med design, klistermärken, stämplar och strass. Jag kan sitta och leka i flera timmar och nagelvård har kommit upp på någon sorts delad plats med sminket som tidigare hade all min uppmärksamhet. Jag använder oftast en gelekit från kicks, åhlens eller liknande och fet fungerar verkligen jättebra för mig. Oftast håller naglarna minst två veckor, och om någon bryts av så fixar jag det på några minuter. Nu är jag dock sugen på att ta ett steg framåt i min nagelutveckling och spanar på ett sånt här kit:

Det kostar saftiga 1499 kr på eleven men undra om det inte är värt det? Jag lägger säkert minst 300-400 kr i månaden nu på gele, aktivatorspray, tippar etc. Om jag köper detta, blir det säkert jämt (om inte billigare) i sluändan. Jag tänker att det håller längre, så jag behöver inte göra nya lika ofta. Dessutom får man med rätt mycket i startpaketet, som man givetvis sen kan köpa endast refill till. Den har fått väldigt bra recensioner och instruktions-dvdn som meedföljer är ju faktiskt riktigt smart.

Min tanke är att jag kanske t.o.m kan göra naglar på lite kompisar och så också och ta en öl i betalning.

Vad tror ni?

Ett svar till “Rio UV Nails Manicure & Pedicure

  1. S februari 9, 2011 kl. 11:24 f m

    vilket superbra tips nu måste jag gå in där och kolla älskar att göra naglar 🙂

Kommentera

