Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Mallar till naglarna

När jag köpte läppennorna från Wet n´Wild hittade jag även lite annorlunda mallar för franska manikyrer. Detta var väl lite roligt? Kul att man tänkt utanför lådan lite och jag tror jag kommer ha roligt med dessa.

4 svar till “Mallar till naglarna

  1. Mia BF 10 Mars 2011 februari 3, 2011 kl. 6:24 e m

    Hallå där!! Du har varit med i en tävling på min blogg och är nu en av dom lyckliga vinnarna. Jag saknar dock din adress för att kunna skicka paketet. Maila mig gärna snartas, så kommer paketet på posten!!

    Grattis!

  2. Lillasyster februari 9, 2011 kl. 1:51 f m

    Åååh, SÅ KUL med utanför boxen! Har själv några liggande bilder på annorlunda tippar. Love it, BRING IT!

Kommentera

