Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Glitzy Solstudio

För någon vecka sen var jag och solade på Glitzy Solstudio här i Linköping. Solariet ägs och drivs av Charlotte som också är en ypperlig bloggare och chefsredaktör på Spotlife. Det finns två solerier i Linköping och jag besökte den på drottninggatan då jag numera är boende i stan så passade det bra ;-D.

Studion är väldigt stor, rymligt och framförallt fräsch. Det jag lockades dit av var dom stående solarie. Istället för at lägga sig ner i thugo minuter så står man i tio. Det går snabbare, och färgen blir jämnare runt hela kroppen då du håller upp armarna så ljuset kommer åt överallt. Då jag älskar att sola och få lite färg så blir detta definitvit ett ställe jag återvänder till.

Någon dag ska jag även ta mig till Tanneforsanläggningen och kolla in den.

2 svar till “Glitzy Solstudio

  1. Kajalpennan februari 17, 2011 kl. 9:13 e m

    Numera boende i Lkpg? Välkommen hit!

    • Sminkhörnan februari 17, 2011 kl. 9:17 e m

      Jaså, en fellow östgöte? Säger jag som är skånska egentligen =) Jag har bott i Linköping ett par år men uppe i Ryd, nu är jag nere i stan =)

Kommentera

