Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Produktiv dag

Trots att det är söndag klev vi i upp klockan åtta i morse och pallrade oss iväg till tvättstugan. På fyra timmar blev allt smutsigt, rent och vikt och insorterat i diverse förvaringsutrymme. Efter tvätten blev det en sväng till köpcentrumet här i stan och kollade lite på rean. Trots att jag knappt äger några pengar blev det lite handling. För 240 kr fick jag två blusar, en t-shirt, en brosch (som även kan vara hårklämma) och tre ringar. Det kallar jag hyfsat ?

Nu är jag åter i hemmet och mannen har lämnat mig för en kväll och natt på jobb. Vad gör jag då? Färgar håret såklart. Jag hade tre centimeter stor/lång/bred (?) utväxt som bara var tvungen att försvinna nu. Så nu sitter produkten i hårbotten och om cirkus 10 minuter ska resten i.

En video jag gjorde för rätt länge sen om hur jag färgar håret. Snackar engelska men jag utgår ifrån att de flesta av er förstår ;-D

Lämna en kommentar