Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD – Retrorött

God forsättning!

Hoppas ni alla har haft en härlig och mysig jul, och inte fastnat i trafiken och så. Jag har haft en väldigt slapp och avslappnande helg. Vi firade hos sambons familj, min första jul borta från mamma, vilket kändes sorgligt men det är väl en del av livet; dessa kompromisser. Nu är julen över och nyår står och bankar på dörren. Vad ska hittas på? Själv blir det lite fest/knytkalas hos en kompis, och det ska bli riktigt roligt.

Igår gjorde jag något så ovanligt som gav mig ut på mellandagsrean. Jag brukar mest avsky dessa kaotiska dagar där tre säsongers kläder rivs fram och säljs av i ett virrvarr av stilar och priser. Jag brukar inte tycka det är värt att gå på mellandagsrean för jag hittar aldrig något och testar mitt tålamod på tok för mycket. Men igår gick det riktigt bra. Jag hittade ett par billiga och snygga klädesplagg och på BIK BOK slog jag till på två depend minilack för 39 kr!!!

Här är det första, numret återkommer jag med när jag kommer hem men det är attans snyggt. Så där härligt retrorött. Ett lager räcker, som vanligt med depend, men på bilder har jag två. Varför? Ingen aning, vana kanske =)

2 svar till “NOTD – Retrorött

  1. Caroline december 27, 2010 kl. 5:40 e m

    Hela bilden ser väldigt retro ut! skitsnyggt!

  2. Junitjej december 30, 2010 kl. 8:25 e m

    Vilka fina naglar!
    Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!

Lämna en kommentar